دسته بندی های لگو

معرفی لگو تکنیک

Lego Technic 42128 heavy duty tow truck 42128 9 - معرفی لگو تکنیک

اسباب بازی های فنی و مهندسی (لگو تکنیک LEGO Technic series)

اسباب بازی های لگو دارای تنوع بیشماری از مدل ها می باشند که در دسته بندی های مختلف و با اهداف متفاوت طراحی شده و توسعه می یابند یکی از خاص ترین و پیچیده ترین دسته ها شری محصولات لگو تکنیک می باشند.

سری محصولات لگو تکنیک LEGO® Technic با نشان technic logo ss - معرفی لگو تکنیک با هدف یادگیری دانش مهندسی در حین بازی و سرگرمی با طراحی های دقیق بخش لگو تکنیک خلق شد. کودکان بالای 6 سال می توانند با انتخاب محصولات این گروه اشتیاق و علاقه خود به دانش مهندسی را کشف و مهارتهای خود را افزایش دهند.

این مهارتها شامل ساخت انواع ماشین ها ، ماشین آلات ساختمانی و راهسازی ، هواپیماها ، موتورسیکلت ها می باشند که هر کدام ازبخش های چون گیربکس، سیلند و موتور خودرو، چرخ ها ، محورها ، کابین و جزئیات بیشتری تشکیل شده اند که با ساخت لگوهای این بخش کودکان می توانند به درستی و دقت آنها را بسازند و ساختمان آنها را فراگیرند و استعدادهایشان برانگیخته شود.

 در محصولات لگو تکنیک با اضافه شدن قابلیت هایی همچون کنترل از راه دور یا استفاده از برنامه +CONTROL ( برنامه رایگان) در نمونه های جدیدتر و نمونه های موتوردار LEGO® Technic کودکان می توانند تعامل بیشتری برقرار کنند و علاوه بر بازی و لذت بردن می توانند قابلیت ها و عملکردهای واقعی مدل ساخته شده را از نزدیک مشاهده کنند و آن را بکار بگیرند تا درک بیشتری از جزئیات ساخته شده پیدا کنند.

بهبود مدل های طراحی شده به مرور زمان و هزمان با تولید نمونه ای واقعی باعث شده تا طراحی هر مدل جدید خود شاهکاری تکرار نشدنی باشد. ساخت گیربکس ها (سیستم انتقال) بسیار پیچیده و یا سیستم های هندلینگ مشابه با نمونه های واقعی نشان از طراحی های بسیار دقیق و حساب شده دارد که می تواند سطح دانش و مهارت مهندسی کودکان را در یک چالش ساخت و ساز و بازیگونه بشدت بالا ببرد.

در یک کلام: محصولات لگو تکنیک LEGO® Technic آموزش مهارت مهندسی و چالش ساخت و یادگیری همزمان را در اختیار کودکان و بزرگسالان علاقه مند قرار می دهد.

technic logo ss - معرفی لگو تکنیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *